![](http://www.marmarcopenhagen.dk/cdn/shop/files/251-274-31-0635-10i.jpg?v=1738151139&width=1334)
FAQS
Har du et spørgsmål? Se nedenfor for svar på almindelige spørgsmål fra vores kunder.
Ordre
Kan jeg tilføje produkter til min ordre?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje nye styles til din ordre, når først den er lagt. Ønsker du i stedet at annullere ordren, for at lægge en ny ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt på mail shop@marmar.dk eller telefon (+45) 3163 3536. Vi kan kun annullere ordrer, der endnu ikke er blevet behandlet på vores lager.
Kan jeg ændre en style til en anden farve eller størrelse på min ordre?
Det er desværre hverken muligt at ændre farve eller størrelse på en style, når først din ordre er lagt. Ønsker du i stedet din ordre annulleret, for at lægge en ny, skal du kontakte os så hurtigt som muligt på mail shop@marmar.dk eller telefon (+45) 3163 3536. Vi kan kun annullere ordrer, der endnu ikke er blevet behandlet.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du har fortrudt din bestilling og ønsker din ordre annulleret, skal du skrive til os på shop@marmar.dk eller ringe på telefon (+45) 3163 3536, hurtigst muligt. Vi har kun mulighed for at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er behandlet på vores lager.
Hvordan bruger jeg min rabatkode?
Din rabatkode kan indtastes i check out, og du vil med det samme kunne se rabatten fratrukket de gældende produkter i din kurv.
Kan jeg bruge mere end en rabatkode?
Kun én rabatkode kan bruges pr. ordre og kan ikke kombineres med andre kampagner.
Hvor bliver min ordrebekræftelse af?
Efter du har afsluttet dit køb, vil du modtage en mail med din ordrebekræftelse. Modtager du ikke en bekræftelse på din bestilling, kan det skyldes en af nedenstående grunde:
• din ordre er ikke blevet bekræftet endnu
• din ordrebekræftelse er havnet i dit spamfilter
• din mailadresse er forkert
Kontakt os på mail shop@marmar.dk eller telefon (+45) 3163 3536 og vi sørger for at gensende din ordrebekræftelse.
Hvad gør jeg hvis der er fejl i mine kundeoplysninger?
Hvis du opdager fejl i din leveringsadresse, telefon nummer, mail eller andre kundeoplysninger på din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte os enten ved at skrive en mail til shop@marmar.dk eller ringe på (+45) 3163 3536. Oplys gerne dit ordrenr., så vi nemt kan hjælpe med at få oplysningerne rettet. Er din ordre sendt fra vores lager, har vi desværre ikke mulighed for at lave ændringer i leveringsadressen.
Hvornår sendes min ordre?
Ordrer afsendes normalt fra vores lager indenfor 1-3 arbejdsdage. I udsalgsperioder kan der dog forekomme længere behandlingstid. Når din ordre er pakket og klar til at blive sendt, vil du modtage en leveringsbekræftelse med et tracking link.
Hvornår trækker I pengene fra mit betalingskort?
Jvf. gældende lovgivning så trækker vi først dine penge, når ordren er lagt til afsendelse.
Kan I pakke min gave ind?
Desværre tilbyder vi ikke gaveindpakning eller påsætning af byttemærker på produkter, som er købt på vores webshop. Dog fremgår prisen ikke at produktet.
Du kan købe en fin gavepose med din ordre, men det kræver at du selv har mulighed for at lægge gaven i posen. Gaveposen finder du her.
Fragt & levering
Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?
Leveringstiden fra du har lagt din bestilling til du modtager den er typisk ca. 1-3 dage (gælder i Danmark).
Hvad koster leveringen?
MarMar Copenhagen tilbyder fragtpriser fra 29,- DKK.Fragtpriser og leveringsudbyder oplyses når du går til check out.
Tilbyder I gratis fragt?
Vi tilbyder fri fragt på ordrer over 600,- DKK med levering i Danmark til din nærmeste pakkeshop.Ordrer under 600,- DKK sendes med fragtpriser fra 29,- DKK i Danmark.
Jeg har ikke modtaget mit tracking link
Når din ordre forlader vores lager, vil der blive sendt en mail til dig med en leveringsbekræftelse indeholdende et tracking link. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, bedes du venligst tjekke dit spamfilter, samt tjekke at din mailadresse har været angivet korrekt. Har du nogen spørgsmål til, hvor din pakke er, er du velkommen til at sende en mail ti lshop@marmar.dk. Du bedes inkludere dit ordrenummer.
Hvorfor er min pakke leveret til en anden pakkeshop?
I tilfælde af at den valgte pakkeshop/pakkeboks er fyldt, vil den nærmest ledige pakkeshop/pakkeboks blive brugt som afhentningssted.
Min pakke er blevet sendt tilbage til MarMar Copenhagen
Hvis din pakke er blevet sendt retur til os, kan det skyldes en af nedenstående grunde:
• Der var ingen hjemme til at tage imod pakken på leveringsadressen
• Pakken blev ikke afhentet fra pakkeshop/pakkeboks indenfor et givet tidsrum
• Leveringsadressen var ikke korrekt eller der manglede nødvendige oplysninger
Modtager vi din pakke retur på vores lager, vil det enten være muligt at få pakken gensendt eller vi kan refundere dig beløbet, indenfor 14 dage fra vi har modtaget pakken.
Der er problemer med levering af min ordre
Oplever du problemer med levering af din ordre, er du altid velkommen til at kontakte os, enten på mail shop@marmar.dk eller telefon (+45) 3163 3536.
Betaling & sikkerhed
Hvordan kan jeg betale?
Vi accepterer følgende betalingskort: Visa, American Express, UnionPay, MasterCard og Maestro. Derudover kan du betale med Shop Pay, Apple Pay, Google Pay samt MobilePay.
Hvorfor har I reserveret et beløb på mit betalingskort?
Når du vælger at betale med betalingskort, bliver der automatisk lavet en reservation af købsbeløbet. Dette sker for at sikre, at der er dækning for det køb, du har foretaget. Når ordren bliver afsendt, trækkes købsbeløbet og reservationen bliver dermed fjernet.
Hvornår trækker I pengene fra mit betalingskort?
Jvf. gældende lovgivning så trækker vi først dine penge, når ordren er lagt til afsendelse.
Retur & ombytning
Hvordan kan jeg returnere et produkt?
Har du fortrudt dit køb, er du velkommen til at sende det retur til os. Vi accepterer returneringer som er foretaget inden for 30 dage efter modtagelse af ordren. Når vi har fået besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen retur til os. Send venligst en mail til os vedr. dit ønske om returnering på shop@marmar.dk. Læs mere om vores returneringsregler her.
Kan jeg ombytte til en anden farve eller størrelse?
Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden størrelse, farve eller style, bedes du lægge en ny ordre på vores webshop. Varen, du ikke ønsker at beholde, skal sende retur til vores lager.
Min returseddel er blevet væk
Hvis din returseddel er blevet væk, kan du altid downloade en ny her.
Hvor finder jeg mit ordrenummer?
Du kan finde dit ordrenummer i den bekræftelsesmail du har modtaget efter din bestilling. Ordrenummeret kan fx hedde 0101DK.
Hvordan bliver mit tilgodehavende udbetalt og får jeg besked, når det sker?
Når din returpakke er registreret hos os, vil du modtage en e-mail vedr. refunderingen.Alle tilbagebetalinger vil ske senest 5 hverdage efter returpakkens ankomst til vores lager, hvorefter pengene bør kunne ses på din konto indenfor få dage. Har du betalt med MasterCard, kan der dog gå op til 30 dage før pengene er synlige på kontoen. Betaling med MobilePay bliver tilbageført til det betalingskort, der er tilknytte din MobilePay konto.
Reklamationer
Jeg har modtaget en forkert vare eller et ødelagt produkt
Vi beklager selvfølgelig mange gange, hvis du har modtaget en forkert vare eller et ødelagt produkt, og sidder klar til at hjælpe på shop@marmar.dk.Medsend gerne dit ordrenummer og et billede.
Jeg har ikke modtaget alle de produkter, som jeg bestilte
Hvis du modtager din ordre og der mangler et produkt ift. din oprindelige bestilling, skal vi bede dig om at undersøge følgende:
• Stylen står på følgesedlen (delivery note)…
hvis produktet fremgår af følgesedlen, er vores lager kommet til at lave en pakkefejl, og vi skal derfor bede dig om at kontakte os på shop@marmar.dk
• Stylen står ikke på følgesedlen (delivery note)…
hvis produktet ikke er på følgesedlen, betyder det desværre, at der har været en fejl med vores lagerbeholdning, og at vi ikke har kunne levere hele din ordre. Vi informer altid herom pr. mail inden en ordre med mangel afsendes, dog kan mailen havne i dit spamfilter. I tilfælde hvor en style på din ordre har været udsolgt, trækker vi kun et beløb svarende til de leverede varer.
Jeg vil gerne lave en reklamation
Vi bestræber os altid på at lave produkter af højeste kvalitet, og er derfor kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med et af vores produkter. Er dit produkt købt i en butik eller online hos en af vores forhandlere, bedes du kontakte købsstedet som vil hjælpe med en løsning på problemet.
Hvis dit produkt er købt på vores hjemmeside, kan du indgive din reklamation her, og vi vil hjælpe dig hurtigst muligt.
Har du nogle spørgsmål ift. din reklamation, er du velkommen til at skrive på shop@marmar.dk
Jeg har mistet en knap, hvad gør jeg?
Vi vil altid gerne hjælpe med at sende en ny knap, så dit tøj igen kan bruges. Har vi ikke en knap magen til den du har mistet, så kan vi nogle gange skaffe én og ellers så finder vi altid en god løsning.
Kontakt vores kundeservice på shop@marmar.dk – angiv gerne ordrenummer, en beskrivelse af produktet og medsend et billede.
Produkter
Kan I oplyse mig nogle mål på jeres styles?
Ja, vi vil altid gerne hjælpe med at guide ift. valg af den rigtige størrelse. Send os en mail på shop@marmar.dk og oplys, hvilken style og mål du ønsker at kende.
Hvordan vælger jeg den rigtige størrelse?
Vi anbefaler altid, at størrelsen vælges ud fra barnets højde. Alderen er vejledende da børn vokser forskelligt. Vores størrelsesguide findes ud for hvert produkt på webshoppen, og kan hjælpe dig med at beslutte, hvilken størrelse du skal vælge.
Du er også altid velkommen til at kontakte os på mail shop@marmar.dk eller telefon (+45) 3163 3536, og vi vil guide ift. valg af størrelse, så godt vi kan.
Kontakt
Har du stadig spørgsmål? Vi hjælper gerne! Send os en e-mail på shop@marmar.dk eller ring på +45 31633536. Vi bestræber os på at svare indenfor kort tid.